תוכנות וידאו שימושיות

Boilsoft Video Splitter

Boilsoft Video Splitter – אחת התוכנות הטובות והשימושיות ביותר לחיתוך והדבקה של קטעי וידאו. קלה מאוד לשימוש ועשויה לחסוך לכם המון זמן יקר כי אינה מצריכה “לרנדר” את הקבצים מחדש. תומכת בפורמטים הבאים: AVI ,MPEG, RM, ASF, WMV, 3GP,MP4 ומתמודדת היטב עם קבצים גדולים במיוחד.

VLC media player

VLC הנו נגן מולטימדיה בקוד פתוח המיועד למגוון של מערכות הפעלה וגם תשתית המאפשרת נגינה של רוב קובצי המולטימדיה לרבות תקליטורי DVD, שמע, VCD ומגוון פרוטוקולים של הזרמת מדיה.

VirtualDub

VirtualDub – תוכנה חינמית, יעילה במיוחד המאפשרת לדגום, לערוך ולהמיר קטעי וידאו ללא הקיבוץ מחדש (recompress). התוכנה תומכת ברב הפורמטים השכיחים כגון: VOB, MPEG-2, AC-3, FLIC, FLV, FLI, FLC, MOV, MP4, PVN, 3GP, WMA ו- WMV. התוכנה נוחה במיוחד למטרות לכידה של הוידאו.

Sony Vegas

Sony Vegas – תוכנה מצוינת לעריכת וידאו מקצועית המאפשרת כמו כל שאר התוכנות לערוך, לדגום, להוסיף אפקטים ולייצא כמעט לכל פורמט אפשרי. התוכנה בולטת במיוחד בזכות היכולת שלה לעבוד כמעט ללא תקלות אפילו במחשב פשוט מאוד, קלה לשימוש ומאוד אינטואיטיבית. אחרי שמתרגלים לתוכנת Vegas, קשה מאוד לעבוד עם תוכנות אחרות.

Windows Movie Maker

Windows movie maker – התוכנה לעריכת וידא של חברת Microsoft הכלולה לחבילת Windows החל מגרסת Windows ME. הגרסה המחודשת כלולה ב Windows XP ו- Vista. היתרונות העיקריים של התוכנה היא הפשטות והעלות האפסית כשהחיסרון הבולט הוא אפשרויות עריכה מוגבלות במיוחד. התוכנה מאפשרת בין היתר לדגום (להעביר) חומרים ממצלמה דיגיטאלית באמצעות כבל Firewire, חיבור וחיתוך קטעי וידאו, הוספת כתוביות ואפקטים.

מעוניינים בייעוץ ראשוני ללא עלות? התקשרו!

או מלאו כבר עכשיו פרטים ונציג מומחה מטעמנו יחזור אליכם בהקדם:

מעוניינים בייעוץ ראשוני ללא עלות?

מלאו את הפרטים ונציג מומחה מטעמנו יחזור אליכם בהקדם :